National Arena ar putea deveni HemoroEasy Arena

  • Se cauta un brand puternic pentru a cumpara pe o perioada de 10-15 ani numele arenei din Bucuresti. Sunt sanse ca din primavara nationala sa joace pe HemoroEasy Arena.

“Este foarte bine, noi oricum jucam mult pe fundul terenului!” – spune Mircea Sandu. Presedintele FRF recunoaste ca au existat discutii si cu alti parteneri comerciali pentru a achizitiona numele modernului stadion din capitala. Reprezentantii companiei de medicamente confirma aceste discutii adaugand: “Ideea ne-a venit in perioda jocurilor de baraj cu Grecia. Ne-a mancat in fund sa-l tinem pe Piturca si sa nu-l chemam pe Mutu? Am stat cu morcovu’ si-n deplasare si acasa?…”

Mircea Sandu completaza: “Am preluat modelul celor de la Rapid. Inteleg ca ei poarta negocieri cu Aspirina saracului. Am avut discutii sa facem Bamboo Arena pentru a-i stimula pe jucatori sa vina la stadion cu acelasi elan cu care vin la club, dar acestea au intrat in impas…de samba.”

Sursele noastre au aflat ce alte branduri si-au manifestat interesul pentru National Arena. Astfel, au existat variantele: Pampers Arena, Shaorma Dristor Arena, Aquafresh Arena si Okazii Arena. Suporterii si-ar fi dorit insa un parteneriat cu Durex. Asta pentru a da farmec indemnului. “Pe ei, pe ei/pe ei, pe ei pe mama lor!”